Boş Ev Filmini izle


Boş Ev Filmini izle

Boş Ev, Bin-Jip, 3-Iron
Hazırlayan:EsKO
Filmin Yönetmeni: Ki-duk Kim
Filmin Türü: Dram, Romantik, Suç
IMDB Puanı: 8.0
Yapım Yılı: 2004
Ülke: Japonya, Güney Kore
Yayınlanan Tarih: 27 Mayıs 2005
Senaryo yazarı: Ki-duk Kim
Türkçe Altyazılı
Başrol Oyuncuları: Seung-yeon Lee, Hyun-kyoon Lee, Hyuk-ho Kwon, Jeong-ho Choi, Ju-seok Lee, Mi-suk Lee, Sung-hyuk Moon, Jee-ah Park, Jae-yong Jang, Dah-hae Lee, Han Kim, Se-jin Park, Dong-jin Park, Jong-su Lee, Ui-soo Lee, Jong-hwa Ryoo, Sung-hoon Kang, Sung-hoon Jung, Ji-yong Jang, Maeng-sung Kim, Hoon Jang, Seok-bin Jang, Hyung-suk Kim, Tae-suk Shin, Hong-suk Lee, Nam-min Park

Kendine ait bir hayatı olmayan, diğer insanların yaşamına, kendi yöntemleriyle ortak olan bir adam… Yardıma ihtiyacı olan genç bir kadın…

Tatile giden insanların boşalttığı evlerini kullanarak yaşayan ve karşılığını kendince, bozulmuş ev aletlerini onararak ödeyen tuhaf bir adamın hikayesi Boş Ev. Yine böyle bir misafirliği sırasında kaldığı evde yalnız olmadığını fark eder. Evde kocası tarafından işkence gören genç bir kadınla karışılaşan adam şaşkındır. İlk başta birbirlerinden çok farklı görünen bu iki insan giderek yakınlaşır ve aralarında sıradışı bir ilişki başlar…

Sinemanın görsel gücünü kullanmayı büyük bir ustalıkla başaran Kim Ki-Duk’un Boş Ev’i, bunu en iyi kanıtladığı filmlerinden biri…








  • Soom (2007)
  • Hwal (2005)
  • Wild Animals (1997)
  • Address Unknown (2001)
  • Samaritan Girl (2004)
  • 

    “Boş Ev Filmini izle” için 23 Yorum

    1. esra diyor ki:

      sevgili esko, kim ki duk’un filmlerini yüklemeye almışsın çok çok teşekkürler seni çok seviyoruz:)

    2. H. Nur diyor ki:

      sayın esko, seni gerçekten seviyoruz ve saygıyla…

    3. nimet durukan diyor ki:

      Yine etkileyici bir film, teşekkürler ESKO…

    4. tuncay diyor ki:

      vasat bir film hayal kırıklığına uğradım zaman kaybı

    5. fatma diyor ki:

      yok boyle bı fılm ya muhtesem

    6. simay emir diyor ki:

      ben hiç begenmedim tavsiye de etmem.Tuncay’a katılıyorum tam bir zaman kaybı.Bir kere filmde hiç konuşma yok .güzel ama konuşmalar da olsaydı güzel olurdu.Yine de tesekkur edrim :)

    7. smyye diyor ki:

      filmiğrenç ötesi berbat vasat saçma sapan bi filmdi.film bile değil yani iğrençççç

    8. gizem diyor ki:

      Dünyanın oyladığı 8.0 puan alan, dünyanın en iyi yönetmenlerinden birinin çektiği, konuşmadan anlatmak istediklerini anlatan filmler içinde bu klasiğe yapılan yorumlar gerçekten komik olmuş. ama tabiki izleyen insan farkını unutmamak gerekiyor..film kültürü olan için güzel filmdir

    9. ceren sönmez diyor ki:

      muhteşem ve anlamlı bi film..

    10. Maxim diyor ki:

      güzel bi filmdi..

    11. burak ali ergin diyor ki:

      Bir çok film izlerim bu ilk defa yorum yapma gereksinimi duyuyorum… l
      Zevkler görecelidir tabii… Sanatsal bakımdan eleştiri kabul edilebilir. Fakat boş bir adamın böyle bir filme dil uzatmaya haddi yetmez, yapılan iş ortada. Sanırım vakit kaybı olan sizin amerikan pastası düşünceleriniz. Konuşmadan önce biraz kültür ve bakış açısı lütfen.. Güzel bir film…

    12. cemal diyor ki:

      sonunu zor getirdim.

    13. zafer denizer diyor ki:

      içerik anlamında benzeri diğer filmlerle mukayese edildiği takdirde zaman kaybı kelimesinin telafuzuna 5 kala bir film diye biliriz. suskun iki kalbin saçma sapan bir senaryoyla içi boş sığdırılması arkadaşlar tabi bence :)

    14. burcu alhas diyor ki:

      “Hepimiz kilitlerimizi açacak kişiyi bekleyen birer boş eviz…”

      “Kaç kilo çeker ki bir yalnızlık… Hele iki yalnızın ağırlığını ölçer mi bu dünyanın tartıları…” -Alıntı-

    15. mesut erdemir diyor ki:

      arkadaşlar aslında bu filmde sizin ayıplarınızı ortaya koyan parçalar var, tabi anlayana…
      bence harika bir film ve hiç konusma olmaması sizin filden bsy anlamamanız ilgisinin pek bagdasmadıgını sanıorum. yorum yeteneği kuvvetli insanlar o boşlukları kendisi doldurabilir belkide yönetmen sizide filme bu şekilde dahil etmek istemiştir…

    16. hilal önler diyor ki:

      mükemmel

    17. celal alanya diyor ki:

      vallahi helal olsun mütiş bir polemi yaratmak için deil bu filmi beyenmeyen zevksiz insandır veya yaşanmışlıkları olmayan bomboş bi insandır kusur bulunucak bir film deil site yönetiminede sonsuz teşekkürler

    18. sedat diyor ki:

      şu filme kötü diyenler recep ivedik serisi izlemeye devam etsin.Ve bu arkadaşlarla mümkünse pek görüşmeyelim, mümkün değilse hiç görüşmeyelim.

    19. uğur ve doğukan diyor ki:

      şimdiye kadar izledıgım fılmler arasında en değişik en ilginç geleniydi… bu yüzden degsık bı sekılde kurgulanmıs bı fılm olması nedenyle ınanılmaz hosumza gıttı.. yönetmene saygılarımı ve sevgılerımı sunuyrum …yönetmen göze degıl resmen ruha hitap etmişş.

    20. gamze diyor ki:

      yönetmenin izlediğim ilk filmiydi bu. o kadar çok beğenmiştim ki daha sonra 6-7 filmini daha izledim. ama hiçbirisi bu kadar etkilemedi beni.

    21. aysen aydın diyor ki:

      esko ellerine sağlık, ayırdıgın zaman ve zahmetin için teşekkürler. filme gelince gerçekten harikulade…

    22. sabbah diyor ki:

      güzel bir film olduğunu yorumlardan cıkartabılırsınız :)

    ''Boş Ev Filmini izle'' Filmi Hakkında Yorum Yapabilirsiniz

       DİKKAT: Yorumu göndermeden önce kutuyu işaretleyiniz!   

      Yönetmenler

    
    Histats